Wednesday, February 25, 2009

KAPKEKS MENGGEGARKAN KYUEM...

Current mood: HAAAAAAAAPPPPPPPPPPPPPPYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!

Saya suka creative club. Saya suka cupcakes. Saya suka...sangat suka.

Memang setiap tahun Creative Club menganjurkan Creative Fair tetapi tidak pernah pula saya mengamati dan menghayati segala aktiviti yang dijalankan. Walaubagaimanpun, tahun ini berbeza pula. Tahun ini ada kelainan...ala macam AF sekarang setiap tahun nak adakan kelainan kezutan sana kezutan sini tapi same je saya tengok...ok tiada kaitan...

Anyway, tahun ini creative club telah berjaya merampas hati saya...saya bagaikan dibawa ke alam fantasi diberi peluang menyelami keajaiban dunia yang kelapan iaitu KAPKEKS!!!!

Kalau anda menggoogle perkataan 'cupcakes' di wikipedia... anda akan mengetahui bahawa kapkek ada sebiji kek kecil comel lote di dalam kap. apa yang ajaibnya? apa yang speselnya kek dalam kap.... mungkin adunan membuat kek kecil ini tiada beza dengan kek besar. Rasa pun lebih kurang sama. Sebenarnya saya kurang gemar makan kapkek espeseli kalau icingnya yang manis lagi tebal melebihi kek dalam kap itu.

Tetapi, apa yang membuatkan kapkeks dekat di hati saya adalah keunikan corak dan colour yang digunakan....the deco.... so nice!!! Sejak tahun lepas, selepas mengorderkan kapkeks untuk burfday bonda tercinta, saya sudah addicted dengan blog2 kapkeks yang cantik2 belaka....

Mari kita mengamati kapkeks yang didecokan saya pada malam Creative Fair mlm tadi...
ps: ok memang la tak lawa sangat pun tapi kepuasan hati pendecorator kapkeks ini yang tiada tolok bandingnya........ Saya paling suka yang biru merah ni... Sprinkles of Love
Pink Delight

Yellow Mellow
kapkeks saya , tapi saya rase satu je... yang lain diberi kepada org lain..kan giving is better than receiving....:)








Pelakon tambahan kammy...comel la....kapkeksnya bukan orangnya huhu

Jika anda perhatikan dengan teliti, icing itu berwarna hijau..
saya campurkan biru+kuning=hijau... tapi coraknya tidak menjadik hehe...

harap2 ada lagi malam2 indah seperti ini pada masa akan datang... Kalau kreatif fair setiap minggu lagi bagus....Saya suka....sangat suka...


Current mood : Still HHHHAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPPPYYYYYYYYYY..... :)

0 comments: