Sunday, April 5, 2009

Lagu Tema Peperiksaan Percubaan

Saya sudah bertekad untuk berpuasa blogging sepanjang trials tapi hari ini, sehari sebelum paper applied further, saya batal puasa....

i need to write this to keep going..it may not be my fave song but it's the song i need to listen to...

Lagu tema peperiksaan percubaan Further Mathematics Applied

The Climb

by Miley Cyrus

I can almost see it
(result further maths)

That dream I'm dreaming but
(fly ke UK)

There's a voice inside my head sayin,
You'll never reach it,
(further hampeh camne nak fly huh?)

Every step I'm taking,
(buat past year papers, tak tahu camne nak jawab)

Every move I make feels
(tgk skema jawapan)

Lost with no direction
(masih tak boleh faham)

My faith is shaking but I
(mmg cuak gile, camne nak jawab esok)

Got to keep trying
Got to keep my head held high
(saya mampu!)

There's always going to be another mountain
(lepas trials, real exam plak)

I'm always going to want to make it move
Always going to be an uphill battle,
(saya vs. further mechanics)

Sometimes I'm gonna to have to lose,
(trials lingkup, a level buat betul2)

Ain't about how fast I get there,
(walaupun lembab skit nak tangkap ape pn. ju ajar)

Ain't about what's waiting on the other side
(tak kisah keputusan yang bakal diperoleh)

It's the climb
(perjalanan dan perjuangan itu yang penting)


Keep on moving
Keep climbing
Keep the faith baby
It's all about
It's all about
The climb
Keep the faith
Keep your faith

Whoa a oh oh



note to self: pergi jumpa yana farz dan ili dayana malam ini utk serap sebanyak ilmu yg mungkin sebelum doomsday esok.... :(

0 comments: